söndag, april 18, 2010

Vem kan man lita på?

Förra veckan hade jag ett utbrott här på min blogg i ett inlägg om hur främst socialdemokraterna medvetet och lögnaktigt bedriver valrörelse i Västervik ang frågan om Västerviks sjukhus. Jag svarade på påhoppen i en artikel i Västervikstidning i fredags och redovisar än en gång väldigt tydligt det ställningstagande jag och övriga ledare för Allianspartierna gjort. Trots detta fortsätter misstänkliggörandena från socialdemokraterna, denna gång är det Lena Segerberg som på majoritetsbloggen än en gång drar en vals.Verklikghetsförnekelsen är total och enda syftet är propagandistiskt.

Jag kan bara konstatera  - på sig själv tror man sig känna andra. I den  senaste valrörelsen lovade man från Socialdemokraterna heltidstjänst till alla som önskar under mandatperioden, man lovade att inga avgifter skulle höjas under mandatperioden. Vid sidan av att satsa på cancer var dessa deras största vallöften och inget av dem har genomförts. Så¨kära läsare räkna med att socialdemokraterna har en dold agenda - man säger en sak och gör något annat. De tror att eftersom de bygger sin valstrategi så - så gör andra det också - det är där de tar miste.

Till slut är det verkligen på den här nivån valrörelsen ska bedrivas?

Inga kommentarer: